"Ya Allah, Kau telah kurniakan kami anak-anak dan zuriat dalam keadaan sebaik-baiknya. Kami memohon kepadaMu...., perelokkanlah akhlak mereka, permudahkanlah perjalanan hidup mereka, lindungilah mereka dari fitnah dunia, kurniakanlah mereka jodoh dari kalangan orang yang baik-baik. Jadikanlah mereka anak-anak yang mengerjakan sholat dan lembut hatinya serta ampunkanlah mereka. Sesungguhnya kami tidak mempunyai kekuatan melainkan Engkau yang mempunyai kekuatan. Amin..."

Ads

Exchange Link di sini

Blog ini adalah berkenaan parenting dan cerita tentang AshA's FaMiLy, cerita untuk anak-anak kami...

Saya seorang ibu yang menyusukan anak dengan susu ibu. Saya sangat suka berkongsi tentang breastfeeding dan saya menyokong breastfeeding. Saya bersedia berkongsi dengan pembaca, anda tanya, saya cuba jawab....

Saya juga sangat berminat dengan pendidikan dan tarbiyah awal anak-anak. Apa yang saya dapat, saya kongsi di sini. Harap anda juga dapat berkongsi dengan saya.

Semua tulisan dan gambar2 di sini adalah hak milik AshA's FaMiLy, kecuali yang telah dinyatakan telah di ambil dari mana2 sumber.

Harap pembaca menghormati hak milik saya. Sila maklumkan pada saya jika ingin ambil apa2 dari sini ya! Jangan la copy & paste tanpa kredit pada saya....

Apa yang ditulis adalah berdasarkan pengalaman dan sedikit kajian dan perbincangan.

Sekiranya pembaca tidak selesa dgn tulisan ini, sila maklumkan secara privacy kpd saya dan anda boleh close blog ini sekiranya anda merasakan entry dalam blog ini tak berkaitan dan tak sesuai dgn anda... Janganlah sengaja nak mensensasikan blog comel saya ni...

Harap maklum dan Selamat Membaca!

Monday, March 21, 2011

Heartbeat.my | 1

Masa birthday Achik awal bulan 3 hari tu, Ummi tak tahu nak bagi hadiah ape untuk Achik. Then teringat kat heartbeat.my Memang berkenan sangat tgk kita boleh print gambar atas barang2. Sangat sesuai nak buat hadiah kan... So, Ummi order magic mug untuk Achik. Since terlambat order, lambat la hadiah birthday Achik sampai... Yang penting Achik suka, kawan2 kat ofis pun teruja! Nak jugak, click la banner Ummi kat atas tu!

Ini la magic mug nya...

Bila taruk air panas baru timbul gambar nya...

Harus la kena ada gambar Ummi, biar Achik ingat kat Ummi selalu...

Cantik tak? Kawan2 kat ofis ni dah teruja dan nak order jugak. Cepat je berita tersebar, masing2 tgh excited nak order jugak...

Takkan la Ummi order untuk Achik je kan... Harus la Ummi amik something for Ummi jugak, nak tahu ape, tunggu next entry... Sebab belum amik gambar, hehe....


Nukilan Ummi & Abah buat anak kesayangan, Anas
us-kecik

2 comments:

Yaya Azura said...

comel la..nnie rasa nak buat jugak nie..

maszmadi said...

eee cantiek..

Now it is easy to present special someone a great personalized photo gift.

Happy Breastfeeding!

Happy Breastfeeding!

My Breastfeeding Achievement Awards

Lilypie Breastfeeding tickers
Silver 6 weeks
Rose Quartz 3 months
Garnet 6 months
Amber 9 months
Gold 12 months
Emerald 18 months
Sapphire 2 years

Our Family

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Anas-Ummi-Abah

Anas-Ummi-Abah

Anak susuan AshA's Family

Anak susuan AshA's Family
Akifah Solehah bt Faidzul Mursyidi

Blog Archive